Iubire.

…Drumul iubirii e anevoios si plin de trairi care de care mai diferite.

In fata iubirii trebuie intotdeauna sa te prezinti fericit.. nimeni nu se indragosteste de lacrimile tale, ci de zambetul tau.. pentru ca oricui ii place sa vada o persoana fericita, nu? Oricat de multe obstacole ar fi trebuie sa mergi inainte pentru ca acestea nu fac decat sa iti intareasca relatia cu persoana pe care o indragesti. Bineinteles, asta nu se intampla intotdeauna, pentru ca, asa cum e si vorba din popor :  “Ce-i mult strica ! ”

Cineva spunea ca Iubirea e un fum facut din arborii suspinelor. Purificata, e un foc in ochii celor care se iubesc. Tulburata, e o mare hranita cu lacrimile celor ce se indragesc. Si ce mai e ? E nebunia cea mai inteleapta, pentru ca ne face pe toti nebuni atunci cand cadem in plasa ei. Iubirea e minunata. Nimeni nu o sa o poata defini vreodata, dar pentru mine e modul in care ma privesti atunci cand stam impreuna.. e felul in care te fac sa razi, si cum as vrea sa nu o faci cu altii. E gelozia care se infiripa in capul meu si imi acapareaza gandurile, in momentele noastre de liniste. Sunt geloasa. Sunt geloasa pe parfumul tau pentru ca fiecare strop iti atinge pielea si ramane acolo, iar eu nu pot. Sunt geloasa pe patura ta, pentru ca atunci cand ti-e frig, o iei mereu in brate. Sunt geloasa pe fiecare fata ce te imbratiseaza sau se uita la tine. Sunt geloasa pe aerul pe care il respiri pentru ca ajunge in mici parti in inima ta. Dar asa sunt eu.. geloasa. Si oricat de bine cred ca te cunosc, nu e asa. Nici daca stai zilnic cu o persoana si ii urmaresti toate gesturile si actiunile, pentru o vreme indelungata, nu ai sa o cunosti. Buzele tale sunt un mister pentru ca nu stiu pe cine saruta.. ochii tai sunt un mister pentru ca nu stiu pe cine privesc, mainile tale sunt si ele, pentru ca nu stiu pe cine imbratiseaza. Iar tu, in toata fiinta ta, esti un mister.

Si trebuie sa iti recunosc ceva.. te-am iubit mai putin ieri. DA, mai putin. Mai putin decat o fac azi. Iar azi, te iubesc mai putin decat o voi face maine. Pentru ca fiecare zi care trece ma face sa te iubesc din ce in ce mai mult.

Mi-e pofta de tine. De sarutul tau. De buzele tale moi. De pielea ta fina. De flirt. De joc. De pielea de gaina cand te joci usor cu degetele pe pielea mea. De glumele noastre seci. De crizele pe care le avem. De imbratisarile tale calde. De afectiunea ta. Mi-e pofta sa te iubesc.

Si vreau sa ma iubesti. Asa mult, cum o fac si eu. Sa imi arati asta. Sa ma iubesti mai mult decat pe o oarecare alta din trecutul tau. Iar pe viitor, nu vreau sa fiu doar ” o fata din trecut”..

# Ahvie.

 

Leave a Reply

