Tu.

Mi-e dor de tine.

Am incercat sa te inlocuiesc cu altii, dar nu am reusit. Am zis ca poate e adevarat ce zice lumea ca “cui pe cui se scoate” dar nu e asa.

Nu o sa stau acum sa plang pe bloguri. Nu are rost, tu oricum nu stii ca e vorba de tine. Nu am chef sa fac nimic.

Weekendul asta am avut timp sa ma relaxez. Chiar daca trebuia sa o fac cu tine, si ar fi fost perfect, dar nu a fost sa fie. Asa ca am gasit altceva de facut. Am avut destul timp sa ma gandesc .. imi e dor de tine. Poate chiar mai mult decat ar trebui. Mult mai mult.

Iti invidiez perna. Si patul. Si tot ce atingi si iubesti in mod constant. Invidiez persoanele alaturi de care te simti bine, si cele care te fac sa razi. Invidiez soarele ca iti atinge fata in fiecare zi, invidiez fiecare lant al tau ca iti mangaie gatul si fiecare tigara ca iti atinge buzele. Iti invidiez prietenii cei mai buni si fiecare fata care te-a imbratisat pana acum. 

Te vreau langa mine. Acum, si mereu. Vreau sa ma imbratisezi si sa ma ghemuiesc in bratele tale. Ma tot intreb daca ma mai iubesti. Sau poate nu m-ai iubit niciodata.Dar poate ma placi, sau poate doar simti ceva pentru mine. Asa e?

Vreau sa ma iubesti. MULT. Sa nu iti pese de altele si sa vorbim in fiecare zi, de cat de multe ori putem. Nici mie nu o sa imi pese de altii. Chiar nu.

Nici nu stiu de ce mai scriu.. tu oricum nu crezi (si nu vezi ) nimiiiiic . Si pot sa iti spun si numele, tu tot nu o sa crezi ca e pentru tine. Si o sa iti spui : “Nu sunt eu singurul.  ”

Astept sa spui ceva. Niciodata nu o  faci si nu zici nimic. Ma ignori. Parca nu as exista pentru tine. Dar atunci cand o fac, ma simt regina.

” Hai, indragosteste-ma de tine ! ”

# Ahvie.

6 Responses to “Tu.”

  1. knd ai fakt ce ai fakt in N nu iti mai era dor de mn;) si nici nu iti mai pasa atata… nu`i asa?

  2. Imi place cum scrii… mesajul si esenta sunt mereu triste dar… frumos oricum!

Leave a Reply

