Feelings, Memories and lies.

primul post pentru tine..

si probabil nu ultimul.. sau da.

de parca ti-ar pasa. not at all.

Iti aduci aminte sentimentele pe care le descriai tu ? Ei bine, acum le simt eu. Din nou. Si urasc asta mai mult decat urasc navigatul pana in mijlocul oceanului,  pentru ca pe la mijlocul drumului sa imi dau seama ca nu stiu sa inot. Nu stiu daca are vreun sens pentru tine tot ce spun aici, dar nu imi pasa. Pana luna trecuta, imi pasa. Acum nu imi mai pasa. Iti vezi de viata ta, alaturi de prietenii tai minunati, care au fost langa tine de fiecare data, cand ai avut nevoie de ei. Da, aia de care vorbeam noi doua de fiecare data, ca te ignora si toate alea. Da, de ei vorbesc… Deci, revin, ramai cu ei, si gata ! Oh, si… cu EA, bineinteles, motivul certurilor noastre din ultimele 8 luni.

Pana si tu ai zis, sunt oameni care intra in viata ta pentru cateva ore, zile, luni , ani, sau o viata intreaga. De ce ai vrut sa faci parte din penultima categorie? De ce nu pentru o viata intreaga si doar pentru cativa ani?

Nu stiu, poate aveai un rol de indeplinit, si, odata cu sfarsitul operei, iesi pur si simplu de pe scena mea. Toti anii astia, sunt ca un nor. Un nor, care, imediat cum a batut putin vantul si l-a stricat, nu mai poate fi reparat exact cum era. Nici noi nu putem.

Mi-a ajuns, scumpa mea D. .Stiu ca nu iti fac un cadou tocmai frumos, postand asta exact de ziua ta, dar raspunsul dat urarii mele, si aerul pe care nu am putut sa il respir de des ce am iesit in ultima vreme, m-a lasat rece. Mi-ai dovedit ca nu iti pasa. De fiecare data cand trebuia sa iesim, se ivea altceva. Deci mai bine fara, decat asa.

Da, am scris putin, cred ca ti-am reprosat deja tot, cand am vorbit.. ultima data, acum nu-stiu-cate-saptamani !

Nu pot sa cred… din clasa a 7-a, si acum… mda.

Nu stiu ce vrei tu. Cateodata simt ca faci exact ca M. . Si poate asa faci. Numai ala nu stia ce vrea. Si daca totusi iti dai seama, eu sunt aici, in lumea mea minunata, in care sunt “o printesa, si toata lumea e la picioarele mele”. Right ? 

Si totusi, La Multi Ani, iubita mea prietena ! 

# Ahvie.

Leave a Reply

