To you. :)

Draga M.,

Iubesc cum razele de soare iti ating usor fata, de parca, daca ar fi mai tari, te-ar rani. Si nu as vrea asta. 

Iubesc zambetul tau din fiecare zi, si fericirea pe care o emani. Sunt fericita cand sunt cu tine. Mereu.

Iubesc cand esti copilaros. Cu toti vampirii si varcolacii nostrii.

Daca mi s-ar cere sa mai traiesc inca o data , cu tine,as face-o fara sa ezit, chiar daca stiu ca putem pierde mult timp degeaba. Mi-e dor de imbratisarea noastra de seara cand iti simt pielea atingandu-se de trupul meu.. Atingerea ta incheie orice asteptare. Corpul meu arde, de dorinta nebuna de a prelua din fierbinteala trupului tau. Buzele tale imi atingeau pleoapele, urechea si apoi coborau cautand cu nesat buzele mele. Impreuna, pierdeam notiunea de spatiu, timp si loc. Uneori ma sufoci cu dragostea ta. Delirez de fericire. Sunt fericita cu tot ceea ce imi oferi. O ora fara tine este ca o noapte rece care imi cuprinde trupul si imi sporeste teama. Zambesc. Stiu ca esti al meu.As vrea ca zilele ca astea sa nu se termine niciodata.

Tii minte ? …Ne-am intalnit intamplator, mi-ai zambit usor si totodata timid si am inteles ca din acel moment vom fi nedespartiti…Imi las sufletul sa traiasca prin a te iubi pe tine, imi ascult inima pentru ca ratiunea nu conteaza atunci cand iubesti. Inima mea nu e intreaga daca nu esti tu. 

Te iubesc pentru ca esti mereu aici!

Te iubesc pentru ca fiecare zi cu tine, e mai frumoasa!

Te iubesc pentru ca imi oferi tot timpul tau!

Te iubesc pentru ca niciodata nu ma refuzi!

Te iubesc pentru ca pot privi lumea cu alti ochi!

Te iubesc pentru ca MA IUBESTI !!  

Te iubesc pentru tot ce facem impreuna!

Te iubesc pentru ca ma intelegi..

Lista ar continua.. si cel mai important :  Te iubesc pentru ca… Te Iubesc ! 

Adormim amandoi imbratisati visand la viitorul nostru…Te iubesc si te voi iubi mereu.

 

Cu dragoste, a ta, 

A. 

# Ahvie

2 Responses to “To you. :)”

  1. NU.De data asta nu te mai las sa calci peste mine si peste sufletul meu.Gata !Ajunge ! Ce ti-am facut atat de rau incat sa te joci cu mine asa?Poate faptul ca te-am iubit prea mult.Te rog,lasa-ma,lasa-ma sa-mi traiesc eu viata asa…cu sufletul meu mic si gol.Nu vreau sa mai fiu jucaria ta,niciodata.La mine nu te gandesti?Stai cu mine cateva minute..si restu?Restul cu ea….M-am saturat sa ma judece lumea pe mine.Cu ce gresesc?Ca te iubesc?La mine cine se gandeste?Daca sufar,daca plang,sau dak am un zambet pe fata..Nimeni,nici macar tu,care puteam sa jur q te gandesti.Eu sunt doar marioneta ta,care de fiecare data,te joci cu ea cum vrei.Ai tu suflet?Nu,nu cred.Macar daca te-ai gandi prin cate trec eu,singura.Cand mi-a fost in viata mai greu,nu mi-ai fost alaturi,nici macar nu te-a interesat.Acum,de ce te mai intorci la mine?Spune-mi.de ce nu ma lasi sa imi vad de viata mea?Ce insemn eu pentru tine?Jucaria aia stricata..NU,nu te las.

  2. Da,stii?Nimic nu mai merge bn,totul pe dos.Oare dc?Dc nu te uit?Orgoliul asta prostesc imi zice sa lupt,dar inima mea sangereaza,vreau sa te uit.Dar cum?Esti in visele mele,in mintea mea,si nu pot sa te scot,oricat as incerca eu…Nimeni nu m-a inteles vreodata,si nici nu o va face.Da,poate ar fi mai bine sa plec undeva departe,sa nu mai stiu de nimeni si nimic,dar nu pot.Esti fericit,felicitari..esti cu ea,o iubesti,eu…sunt doar copila aia naiva si fara minte,pt tn,fara sa stii macar cat te mult te iubesc,mai mult decat viata mea…Ciudat:|,dupa atata timp,inca imi apari in vise,inca adorm si ma trezesc,tot cu tine in gand.Oare o sa te intereseze vreodata?Nu cred,esti ocupat cu ea.Si eu?Ce fac?M-am saturat de atatea lacrimi,nu mai pot.Tu esti fericit..dar cu mine cum ramane?De ce nu iti pasa?

Leave a Reply

