Rutina.

Mergem in micile noastre casute, cu mai multe camere in care ne putem inchipui ca lumea e a noastra, pentru ca nimeni nu ne poate spune ce sa facem.

Pentru ca asa e.

Pentru ca mergem in fiecare zi pe acelasi drum pustiit de trecerea timpului, aceeasi strada neinsufletita. Spunem ca ne-am saturat de rutina, dar nu facem nimic sa schimbam asta. Nu facem nimic sa iesim din ea.

Desi, oricat am incerca, nimic din ceea ce se intampla nu se poate schimba. ” Asa a fost sa fie”, si impacandu-ne cu ideea, trecem mai departe.

As vrea sa pot da timpul inapoi.. da, am scris asta de nenumarate ori.. dar asta vreau !

Tii minte cand vroiam ceva si nu stiam ce? Ei bine, nu stiu ce vroiam atunci, dar stiu ce vreau acum. Vreau sa am puterea de a schimba ceva cand am eu impresia ca nu e bine. As face orice pentru ca momentele de singuratate sa dispara, iar cele impreuna cu TINE sa nu mai fie.

Dar nu.. poate ca toata viata pe care urma sa o am, se va termina maine, si nu voi apuca niciodata sa fac ce aveam in gand.

M-am plictisit de singuratatea din jurul meu, pentru ca oricat de fericita as fi, multumita cu ce am, e acel CEVA care imi lipseste, si tot revine in mintea mea.

Urasc sa imi aduc aminte de toate visele pe care le aveam si toate chestiile planuite, care, eventual, au fost purtate de vant..

De unde atata pesimism ? NU STIU.

Si poate ti se pare ca sunt trista, si melancolica, si orice-mai-vrei-tu, dar.. GRESESTI.

# Ahvie.

! Si de voi, tot imi e dor..
3 Responses to “Rutina.”

  1. Textul asta mi-a amintit de o poveste scrisa de mine acum cativa ani. Mi se pare foarte important sa-ti pui intrebari si nu doar sa ignori ceea ce simti. Dar si intrebarile le putem pune mai eficient, dorindu-ne sa gasim niste raspunsuri care sa poata schimba ceva – daca chiar ne dorim ca ceva sa se schimbe si credem ca se poate. Pentru ca de obicei se poate, desi noi nu credem suficient ca sa si facem ceva in sensul asta.

    http://ioanstoenica.wordpress.com/2009/09/10/stanca-de-pe-drum/

  2. hey da-mi un add pe ro_florin2009 avem povesti asemanatoare si cred k m-ar ajuta sa vad lucrurile si din punctul tau de vedere

Leave a Reply

