Iar ?!

Acum chiar nu am scris de mult timp.S-au intamplat multe..

Da, recunosc. Sunt asa cum spui tu : o persoana egocentrista, care vrea tot timpul sa fie in centrul atentiei, care ar face orice numai sa fie ea fericita, imatura, care s-a schimbat enorm fara ca tu sa afli de ce, care acum se indreapta cu pasi repezi spre Nicaieri.

Nu mai stiu daca are rost sa lupt din moment ce tu imi intorci spatele de fiecare data. Eu de ce as continua cu asta?

Sunt cuvinte pe care le spunem fara sa le simtim.. sunt cuvinte care orice  s-ar intampla, noi vrem sa le auzim, si nu de la o persoana.. oarecare. Chiar conteaza asta. Stiai ?

Nu mai pot. Tu ma faci sa vreau sa repet momentele alea de sute de ori. Nu m-as satura niciodata. Nici de tine, nici de ploaie, nici de tigarile cu Nestea. De ce de fiecare data cand ma indragostesc trebuie sa vina cineva si sa strice totul? Vreau sa te prind in jocurile mele, in plasa mea, si sa te fac sa iti doresti .. aaah. Nici nu vreau sa iti doresti sa pleci. Nu te las EU sa vrei ! Vreau sa fii asa cum sunt eu.. cu tine.

Chiar vreau sa inteleg de ce te iubesc. Stii bine ca o fac, enorm de mult. Cu mult deasupra nivelului pe care mi-l stabilisem. Iar ma poarta gandul pe mari straine, cu panzele ridicate, avansand rapid prin valurile albe.  Vreau sa te urasc. Stii cat de mult vreau asta ?! Al naibii de mult. .. nu stiu.

Vreau ca tu sa fi aici acum, vreau sa nu mai fi trist, vreau sa te bucuri din plin de fiecare moment din viata ta. Amintirile incep sa se reintoarca in mintea mea, fara ca eu sa el pot controla. Amintiri.. care dupa mult timp in care te chinui sa ti le scoti din cap, apar din senin in mintea ta.

Si nu.. tot NU e pentru tine.

# Ahvie

One Response to “Iar ?!”

  1. imi place

Leave a Reply

