Tipic

Da, e tipic. Logic ca ma gandesc iar la tine.

Si de ce ?! .. nu stiu. Vreau sa fi fericit. Dar nu cu altcineva. Nu, cu nimeni altcineva. Cu mine.

Sunt in atentia tuturor si toti prietenii mei ma au in consemn. Ma supravegheaza 24 din 24 de ore sa nu cad prada din nou iubirii interzise. Toata lumea e cu ochii pe mine si toti se intreaba daca voi rezista.
Niciunul nu se intreaba totusi, daca asta imi doresc.
Dezintoxicare.. de tine.
N-am mai scris de ceva timp.. Nu mi-am gasit cuvintele. Le-am pierdut. Sau s-au pierdut in drumul lung pe care l-au avut de parcurs din mintea mea.. pana in varful creionului.
Mi-era atat de frica.. teama ca nu mai sunt capabila de iubire, incat mi-am dorit ca mai degraba sa simt durere. Si acum, dupa ce m-a epuizat durerea asta, dupa ce a suflat fiecare norisor de pe cerul meu… acum sunt singura. Asa cum eram si inainte de tine. Dar atunci eram singura si goala. Acum sunt plina. Plina cu faramele si amintirea iubirii tale.
Si dupa toate astea, TIPIC MIE, imi vine sa regret tot. Dar nu prea o fac. Nu o simt. Si totusi ma simt ca intr-o balta de sentimente.
# Ahvie.

 

6 Responses to “Tipic”

  1. Mariaaaaaaaaaa Says:

    Draga pisi, daca mai vad un singur post legat de acest NIMENI , iti promit o super razbunare . Nu ma mai supara cu un imbecil care nu merita nici macar salutul tau. si are si o prietena care nu poate fi comparata cu tine. Eu te super iubesc sa sti si nu mai vreau sa vad chestii legate de FOSTA iubire ci doar de actuala , sau poate viitoarea ! pup

  2. Sper ca acest nimeni sa se uite la toate postarile despre el. Sper ca blogul tau sa fie urmarit de cine trebuie…. Sau daca nu exista inca…. Sper sa apara. Succes cu blogul! Intreaba Orice

  3. Nu inteleg de ce te obosesti atat de mult din cauza unor iubiti oarecare.
    Daca tipul nu stie sa si sufere in dragoste,asta e problema lui.
    Mult noroc cu blogul.

  4. Viata nu este asa cum crezi ca ar trebui sa fie,are zile albe si negre
    dar intot deauna un cer senin apare de undeva. Speranta este aceea care mentine umanitatea din noi.Te iubesc

  5. Sa-ti dau un exemplu.
    Ce calitati crezi tu ca ar trebui sa aiba un scafandru ?
    Sa-si tina respiratia mult ? Sa lucreze sub presiune ? Sa aibe muschii dezvoltati ?

    Raspunsul e NU. Nici una din acele variante.
    El trebuie sa stie cat de adanca este “piscina” inainte de a se schufunda.

    Asa este si in viata de zi cu zi.
    Tu ar trebui sa inveti cum sa studiezi un tip din toate punctele de vedere chiar de la prima intalnire cu el.
    Asa cum scafandrul studiaza apa mai intai, daca sunt pietre, daca sunt valuri etc.
    Tu vei studia personalitatea tipului.
    Chiar din primele minute sa-ti dai seama ce fel de persoana e si ce are de gand.

    Ohhh as avea atatea de spus … este tarziu.
    Pana la noi vesti despre tine … eu voi da follow si ne mai “cititm” pe blog.

Leave a Reply

