Fantastic.

Am renuntat. De data asta pe bune.

Am renuntat la tine, am renuntat la desen si la cantat. Nu mai vreau nimic.

Iar ma simt oribil. Asa, de inceput de an. Fantastic.

 Ma simt parasita, folosita si aruncata intr-un colt din care nimeni nu ma poate lua si re-folosi. M-am saturat de asta. M-am saturat de toate amintirile cu voi, “minunatii” care  ma fac sa ma simt asa, cateodata. Va multumesc ! . Stii de cate ori am spus ca nu imi mai pasa, ca fiecare o ia pe drumul lui, si .. soarta? Dar nu. Eu trebuie sa ma intorc in acest nenorocit de timp, si sa nu dau drumul niciunei chestii, oricat de mici ar fi. De ce nu pot pur si simplu sa uit ?! Ar fi mult mai usor.

NU vreau sa intelegeti prin asta ca sufar dupa voi. Nu. E cu totul altceva. Imi e dor de voi si toate iesirile noastre, dar nu, nu se compara. Pentru ca dorul e mai putin aici.

Si totusi.. BUN VENIT, 2011 !!

# Ahvie

2 Responses to “Fantastic.”

  1. Poate daca incerci altceva?
    “Dintr-o data, zari o usa mica, acoperita de o perdea verde. Uitandu-se pe gaura cheii, fata vazu o gradina minunata, plina de pomi, flori, fluturi si pasari. Prin gradina trecea un parau si peste parau se intindea un podet. Vazand gradina, Alice se gandi ca i-ar placea tare mult sa ajunga acolo.”

Leave a Reply

