Alta leapsa.

Am primit iar o leapsa de la Lyda in care, din cate vad, trebuie sa scriu urmatoarele chestii pe care mi le doresc in 2011, din “partea” blogului.

1. Frecventa articolelor : oricand am ceva de spus, sa zicem, in jur de o data pe saptamana. 🙂

2. Continutul : ca si pana acum. Problemele mele/ trairi insirate pe aici..

3. Design-ul : Ceva care sa mi se potriveasca 🙂

4. Traficul : cat mai mare.

5. Subscribers : cat mai multi. 😀

6. Interactiune : well, depinde. Orice, atat timp cat am chef si timp.

 

O predau mai departe, oricui o doreste. Cadou de Craciun !

Merry Christmas !! By the way. 😀

Leave a Reply

