Zăpada.

Sunt in Nicaieri. Iar am ajuns acolo. Stau in apartamentul meu de la ultimul etaj al celui mai inalt bloc, si ma uit in jos. Podeaua transparenta face totul sa para a fi mai departe decat e, totul pierzandu-se printre micile particule inghetate. Ma simt regina fulgilor.

Se pierd si ei in drumul spre Intuneric, fiind aruncati violent dintr-o parte in alta a strazii, izbindu-se de geamurile blocurilor.

Mana mea stanga, care odata era lipita de geamul inghetat, loveste acum incet podeaua de sticla. Ma gandesc cum ar fi sa fiu si eu un fulg, sa ma lupt importiva naturii, propriei mame, si subit ma lovesc. Capul meu loveste sticla unde odata stateau picioarele, si ma uit in sus. Am cazut.

Ochii-mi nedumeriti se uita in toate directiile si vad aceeasi chestie : zapada. Da, zapada aia alba si imaculata, care odata scufundata in intunericul etern, devine gri.

Ma las purtata de vantul puternic, printre vise spulberate si minciuni, povesti nemuritoare intre 2 persoane.

As putea abera de asta toata ziua.. cum cele doua persoane isi gasesc sfarsitul intr-un colt al lumii, cum unul este indiferent si celalalt sufera.

Plec mai departe. Vantul ma poarta spre cai inalte, si ma coboara usor in cai spiralate, gratioase. Cad incet, si ajung langa ceilalti fulgi, dar nu le spun nimic. Ma uit urat, nedumerita, la ei, si astept sa imi spuna ceva.

Nu simt nimic.

Ma trezesc din micul meu vis cu ochii deschisi, si totusi, nu simt nimic. Dar, prin ochii mei colorati, zapada se vede altfel.. fiecare fulg prinde o alta culoare, si de la etajul 113,  Nicaieri-ul prinde viata, avand mii si mii de culori.

De ce nu putem fi si noi, cate un fulg care sa se rataceasca pe strazile vantului, iar atunci cand planeaza incetisor deasupra unui loc, sa privim partea buna ? Ei stiu ca o sa moara odata cu venirea fierbinte a soarelui, dar se bucura de fiecare moment al vietii lor scurte. Nu se lupta pe ritmurile viscolului inabusitor, in vazul pomilor goi ce se leagana in raceala bucatilor de suflet vii.

# Ahvie.

Leave a Reply

