Friendship. (1)

Am promis de mult ca fac asta. So here we go. Nu e vorba de nicio ordine aici, pur si simplu.. cum imi veniti in minte. 🙂

Lisu

Cateodata ma intreb de ce te iubesc. Dar o fac, neconditionat, asa cum .. nu stiu. Pur si simplu Te iubesc,  pisicu’ meu . ❤

Ziua in care te-am cunoscut presupun ca a fost una magica, un fel de compensatie pentru tot ce urma sa pierd. Ai intrat in viata mea la momentul potrivit, atunci cand am ajuns in acest mare spatiu unde ulterior am aflat ca se creeaza vise care se spulbera.

Anto

Desi nu te stiu de prea multa vreme, simt ca de cunosc de o viata intreaga. ❤

Imi place atunci cand impartasim aceleasi sentimente, ne urcam pe aceleasi corabii spre lumea care ne inconjoara. Da, ne urcam pe aceleasi vase gigantice, pe aceleasi valuri inspumate sau calme. Bineinteles, nu intotdeauna. Sper sa ramanem asa cum suntem.. friends. 🙂

Andruts

Zi de zi vietile noastre ia intorsaturi dramatice. Ca si povestile pe care le scriem impreuna, asa.. aiurea.

Despartiri, reprosuri, impacari, dar spunem ce simtim. Ma limitez in a spune ca suntem ca o linie melodica unica, o interpretare ce tine de talentul si imaginatia fiecaruia. O frumoasa simfonie de emotii, de ganduri, de reverii si trairi unice. ❤

Deniz

Tu, zapacita mica ! ❤

Iubesc sa stam ore in sir la telefon, chiar daca nu spunem nimic, cateodata. Tot ce trebuie sa stiu atunci e ca tu esti in capatul celalalt, si ca esti ok. Vreau sa iesim si mai mult, si vreau sa stiu TOT !

Alin

“Daca iubirea ar tine de cald, am umbla dezbracati”. Tii minte?

Chiar nu stiu ce sa spun de tine.. vreau sa stam mai mult impreuna, as petrece oricat alaturi de tine ! I would share the air I breathe..

Da, nu prea ne potrivim noi la ce ascultam dar nu conteaza. Si ia aminte, planul meu pentru vara viitoare. 🙂 (2 ani fara certuri ❤ )

Luli

Tu, esti CEA MAI zapacita persoana ever ! Da, o intreci pe Deniz. Dar iubesc asta la tine.

Vrei sa fi tare, dar inauntrul tau, esti ca si mine. Si totusi suntem atat de diferite ! Ne-am certat de zeci de ori. Am iesit in plaoie impreuna, ne-am certat pana am inceput sa plangem, si ne-am luat in brate. Nu o sa uit asta niciodata. Am multe de spus. Dar ma rezum la atat : iti multumesc ca esti alaturi de mine de fiecare data. ❤

M.

Oh, tu. Da,. trebuia sa scriu si despre tine, din moment ce atatea postari le-am scris pentru tine ! Sau cel putin, inspirate de tine, in caz ca nu simti nimic.

Sti prea bine ca am foarte multe de spus aici, dar oricum, iti multumesc pentru toate amintirile cu tine. Pentru toate cantecele, si pentru fiecare picatura de ploaie care era pe fata noastra, atunci.. sti tu. Te las sa iti traiesti viata asa cum vrei tu, cu, sau fara mine.

Va iubesc pe toti ! ❤

# Ahvie.

3 Responses to “Friendship. (1)”

  1. Te iubesc pisicu meu :X :*

  2. aw ^ ^ , cati prieteni ^^ [sa va intelegeti bine in continuare] ❤

Leave a Reply

