Huh.

Ma simt singura. Simt cum totul in jurul meu se innegreste dupa care devine transparent. Totul e ca un vis din care nu mai ies odata, un vis cu partile lui bune, si cu partile rele.

Nu, nu am nimic special, si terminati cu asta ! Doar faptul ca sunt EU, ca sunt atat de ignoranta si insensibila cateodata, sau extrem de sensibila, atunci cand orice mi-ai spune simt ca ma poate schimba pentru totdeauna, sau ca ma poate rani in vreun fel.. nu, nu ma diferentiaza de ele, celelalte persoane.

Urasc iarna. Urasc faptul ca ceea ce imi doresc cel mai mult de la viata, eu nu pot avea. Deci, exact ce vreau ! Sau am, dar nu pot sa imi dau seama pana nu pierd..

Imi imaginez viata ca fiind o chestie simpla. Foarte simpla chiar. Adica, de exemplu cand suntem suparati. Majoritatea ne luam micile casti, le punem in urechi si ascultam melodia preferata de N-spe mii de ori, in speranta ca ne va face fericiti. Simtim cum ne trimite deaupra Nicaieri-ului inca de la primele note, pentru ca apoi sa ne usuram caderea in abisul etern. Ori asta, ori ne induce si mai mult in starea de depresie minora pe care o aveam.  Stim prea bine ca nu ne putem schimba starile dupa cum bate vantul.

Visez la Vara.. vreau sa adorm cu tine pe plaja..

Vreau sa ma trezesc tot asa, cu bratele tale in jurul meu, cu sunetul valurilor care ajung pe mal. Vreau sa alunec pe iarba uda, pe care nu demult dormeam, si sa ma enervez razand.

Iar tu iti afundai gandurile nerostite in doua cuvinte : vara trecuta.

Cat despre tine, urasc faptul ca te-am iubit atat de mult.

Vreau in brate. Cu disperare.

# Ahvie.

One Response to “Huh.”

Leave a Reply

