Cufundare in emotii..

Nici acum nu imi vine sa cred cum ti se pot schimba asa-numitele tale  “sentimente”.

Stiu ca nu mai conteaza, asa cum nimeni nu mai merita nimic, cum nici eu nu merit. Urasc faptul ca am putut sa cred asa ceva..

Urasc ziua aia ploioasa de Iulie, urasc locul ala, urasc pana si sentimentul ala ciudat care m-a adus atat de aproape de tine. De ce intotdeauna eu trebuie sa fiu persoana careia ii pasa cel mai mult? De ce sa nu fi tu tipul caruia sa ii pese?.. Si eu sa pot sa te iubesc la fel de mult. Da, sigur, iti pasa si tie [la trecut, sau prezent, cum vrei tu] la fel de mult, cand o ploua cu pisici.

Cu toate ca as vrea sa se repete tot ce am facut… ma pun in locul tau. As fi facut la fel ? Nu cred. Nu as fi fost atat de indiferenta si nu te-as fi lasat numai pe tine sa dai semne de viata, si sa imi arati ca de fapt iti pasa. As fi facut ce am facut eu, de fapt.

Si acum ce? Tot ce mi-a ramas de facut e sa imi scriu iar aici tot ce gandesc, de parca ar fi fost prea multe post-uri fericite in ultima vreme. Aici, pe blogul asta pe care oricum nu il citeste nimeni.. si sa astept.

“Timpul le rezolva pe toate”. Mda, sigur, alta data.

DE CE IAR ?!

Nu mai suport !

6th time I screwed everything up. thank you for making my life perfect. Parea mai perfecta acum 4 luni… cand nu ne stiam asa. Sincer..

Si toate chestiile pe care le faceam.. Nu pot sa fac nimic sa opresc asta. E vina mea, iar. Ca de fiecare data.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nu, nu urasc nimic. Doar le vreau inapoi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nu te vreau sa imi ocupi timpul.

Nu te vreau sa imbatranim impreuna.

Nu te vreau sa imi pierzi noptile pustii.

Nu te vreau seara acasa cuminte.

Nu te vreau sa-mi gatesti cina.

Nu te vreau sa plang in bratele tale.

Nu te vreau pentru vacante sau concedii.

E o lista cu nu si un rand cu da..

Te vreau pe tine simplu, nediluat, ascuns, capricios,cu defecte, cu parul ciufulit dimineata, cu ochii luminati zambind…

Te iubesc.. ❤

xo

Ahvie.


3 Responses to “Cufundare in emotii..”

  1. Mi-e greu sa cred ca ai stricat tu totul, doar pentru ca ceva nu a fost cum a vrut “el” sa fie….. fuck him, nu te mai gandi, nu astepta, nu accepta, o sa i se faca dor 🙂 trust me

  2. Se pare ca nu i s-a facut.

Leave a Reply

