Come here. It’s OPEN !

M-am saturat. Vreau varaaa !  Da, ca orice copil, spun eu , cat-de-cat normal, care uraste frigul, vreau vara inapoi ♥ . Vreau sa stau intinsa pe iarba inalta si sa ma uit la nori cum capata forme ciudate in bataia vantului. Si cand vine Luna, sa ma uit la stele si sa le unesc incat sa pot scrie ce vreau cu ele.

Si stii ce vreau sa scriu ? ” Te iubesc ! ” . Da, te iubesc. Al dracu’ de mult !

Nu stiu pe cine, de ce , nici cum, dar o fac – iubesc. Mult. ♥ Un mesaj care pentru o clipa vreau sa il impart cu cineva.

“Rasare soarele din mare. Vii ? ” Un mesaj care nu e pentru nimeni.  Si pe care nu il trimit nimanui.

Frunze ruginite.. ingalbenite de trecerea timpului. Copaci desfrunziti. Stii ce-i aia fericire?  Eu da. O simt. Totul in jurul meu ma face sa ma simt bine.

Si tot am nevoie de acel ceva. Vreau sa iubesc si mai mult. Si sa stiu pe cine. Asa, cu totul. Ziua si noaptea. In somn. Pe muzica. Cu privirea. Prin cuvinte simple.

“Hai, indragosteste-ma de tine ! ”

Ahvie.

XO.

One Response to “Come here. It’s OPEN !”

  1. yey, ;X ce tareeeee si cei si mai tare e ca manutza ta a scris asta ^^

Leave a Reply

