Cine sunt eu pentru tine?

Ma macina intrebarea asta de cateva zile. Mi-ar placea sa stiu parerea sincera a tuturor persoanelor pe care le cunosc. Sa stiu ce cred despre mine. Cine sunt eu pentru fiecare in parte. Dar mai ales pentru tine.
Unii imi spun ca gresesc, altii ma admira pentru faptul ca nu ma ascund si fac ce vreau. Dar.. de fapt ma ascund.. ma ascund de cate o persoana.. asa, pe rand. Depinde ce fac. Si pana la urma, ce daca? Mi-e imposibil sa fiu sincera mereu sau sa nu gresesc. Sa fiu corecta fata de toti in acelasi timp.. e cam complicat, nu crezi?
Nu imi lipseste curajul de a spune ce simt, dar imi lipseste curajul de a rani pe cineva, sau de a spune ceva care nu stiu cum ar face o persoana sa reactioneze. O sa lucrez la asta..
Vreau sa simt cum mi se opreste respiratia in prezenta lui, sa simt cum nu ma mai pot tine pe picioare, sa fie in gandul meu mereu, sa mi-l imaginez asa si asa si asa, sa ma mangaie subtil si sa mi se faca pielea de gaina. Dar sa stiu ca poate fi al meu..
Zicea cineva la un moment dat ca vulnerabilitatea este putere. Putere prin felul in care te afisezi, putere prin felul in care arati oamenilor ca esti de fapt, putere prin faptul ca poti spune cuiva ceea ce gandesti… sau ceea ce simti, puterea de a renunta la cineva chiar daca il iubesti, putere de a “da cartile pe fata” in momentul in care stii ca asta te poate face sa suferi sau sa pierzi lucruri importante din viata ta.

M-am simtit in toate felurile, numai puternica nu.
Viata e simpla, noi o facem complicata.

Nu stiu daca e din cauza acestei mirobolante varste de aproape saisprezece ani sau nu, dar majoritatea lucrurilor din viata mea par suuuper complicate. In unele momente de luciditate, mai rare, dar sunt si ele acolo.. imi dau seama ca totul este foarte simplu, de fapt. Dar noi, prin felul nostru de a fi, complicam lucrurile. E simplu. Iubesti. Nu mai iubesti. Te iubeste. Nu te iubeste.

De fapt.. alta ar fi combinatia. Nu mai iubesti. Te iubeste. Iubesti. Nu te iubeste. Oricum, scrise in ordinea de mai sus sau in ordinea asta, e tot una pentru toata lumea, cred.

❀ Pisicutza. πŸ˜€

2 Responses to “Cine sunt eu pentru tine?”

  1. cine esti tu ?
    eu

Leave a Reply

