Apocalipsa viselor

Niciodata nu e cum vrem noi sa fie. Nimic nu e.

Oricat de mult am incerca, tot se gaseste ceva care sa vrea sa ne schimbe, astfel incat sa nu stim niciodata ce vrem. Sau daca ajungem sa stim, visul nostru ramane doar un alt vis in Cartea Viselor.

Cum ar fi.. ? ..

Am ajunge sa ne contrazicem, si am ajunge la un haos total. Nu s-ar mai intelege nimic. Visam la independenta, la dreptate, la drepturi.. Tipic.

Nu o sa ne intelegem niciodata unii pe ceilalti. Suntem prea complicati. Fiecare in felul lui, dar suntem complicati. Suntem diferiti. Dar totusi, avem intotdeauna ceva in comun. Trebuie doar sa cautam, pana gasim. Si un lucru e clar : majoritatea oamenilor nu stiu sa iubeasca. Sau daca stiu, nu iubesc pe cine trebuie.

Dar, cui ii pasa? ..

Unele lucruri pur si simplu nu pot ajunge realitate. In lungul lor drum spre contactul cu ea, se izbesc de peretii transparenti ai indoielii si mor.

_____________

De ce m-ai lasat sa traiesc.. ? Am aruncat totul.. ne-am pierdut amandoi..

Am ajuns la sfarsit.. si simt ca de fiecare data cand incerc sa te ating imi  scapi printre degete.

” Unde fugi ? Hai, distruge-ma pana la capat ! “

Vreau sa ne ratacim de sute si sute de ori, si sa o luam de la capat de cate ori vrem ;3..

izvor de fericire.. ” ..

One Response to “Apocalipsa viselor”

  1. Prea tare 🙂 ur the best ^^

Leave a Reply

