Aberatii.

Iubim fantomele unui trecut tandru.

Zborurile gandurilor noastre de pe un drum pe altul al dragostei atarna de cea mai usoara bataie a vantului. Dam oricarui joc al fiintei noastre toata puterea intensitatii, ca apoi, intr-o clipa, sa ne mutam toata.. zestrea sentimentala intr-un alt cuib presupus al fericirii ei.

“Lui insa, vara intrata ii amintea si de toamna din el, imprietenita cu o primavara.”

E liniste.

Te poti descurca prin panzele ploii o vreme. Si se mai poate ca si caderea frunzelor sa iti provoace sentimentul de nemurire. Dar cand panzele ploii nu se mai sfarsesc si nu mai e nicio raza de soare sa iti lumineze calea, astfel incat sa nu ramai pe loc, picaturile ce ti-au udat hainele, incep sa iti ude si sufletul.

Nu vrei sa se termine. Pentru ca atunci cand se termina totul mana lui calda se desprinde de mana ta inghetata.. atunci.. peste toate puterile inclestarilor de tot felul intervine realitatea, sfasiind “inselaciunea”. Atunci, Primavara care i-a luat de mana Toamna autorului de mai sus, aceasta se va dezlega din stransoare si se va duce.

Nu, asa ceva nu trebuie sa ajunga in fata dezastrului. Nu trebuia..

Puteam sa mai iubim, puteam sa mai imbinam culorile vesele pe paleta plina de alb, negru si gri, puteam sa cunoastem miscarea in spatiu, sa simtim ce e infinitul.. sa simtim ce e etern si ce e trecator..

Dar nu..

Erau clipe in care legatura noastra cu vara de afara parea a fi mai mult decat simpla magie..

Se spune ca atunci cand esti cu persoana iubita pe plaja, in timpul apusului, poti auzi atunci cand Soarele loveste valurile marii si apoi se pierde in adancul albastru. Am vrea sa fie adevarat. Am vrea ca totul sa fie asa cum vrem noi, si toti sa ne urmeze regulile.

Frica.

( De ce creaturile noptii nu exista cu adevarat .. ? Eu as vrea sa existe. As vrea sa existe Vampirii. Sunt super-monstrii ! De fapt.. am putea spune ca toti scriitorii au o .. mica parte din ei. Pentru ca ei te vad chiar si cand nu se concentreaza asupra ta. Cum ar fi ca tu sa te uiti dupa ceva, ei dupa altceva, dar sa te vada in acelasi timp chiar daca sunt in celalalt colt al incaperii. )

Ne este frica sa nu pierdem ce avem, asa cum vampirilor le e frica de lumina. Totusi, noi putem sa re-capatam ceva, dar ei ? Ei ce fac ?

Ajung in lumina orbitoare a soarelui si mor. De aia urasc eu soarele. Cel putin cateodata. De ce nu ploua? (.. like.. now ?) De ce nu e Luna Plina in fiecare seara ? Sunt multe intrebari fara raspuns.

Dar intrebarea mea are raspuns. Si nu e cel pe care il vreau. Si sa nu indraznesti sa ma intrebi ce intrebare am eu. Am spus doar ca are un raspuns deci ar trebui sa te intereseze prea putin. Intelegi ?..

You don’t have to be colder.

Fa ce vrei..

Eu sunt aici.

Leave a Reply

