(NE)simtirea nimicului.

Viata mea e ca un puzzle neterminat. Ii lipsesc multe piese, si totusi are destule.

Sunt atat de multe sentimente incat nu .. nu le mai pot tine pe toate. Cred. ..

Intra incet in mintea mea, si se amesteca, iar si iar. O sa se intample asta mereu ?

Nu vreau sa scap de ele. NU ! Oricum nu am nicio sansa in fata mintii mele. Ca imaginea in oglinda, fac ce imi spune ea. Ma simt prizoniera in propriul corp.. pierd controlul.

Nu inteleg de ce tu ma poti face sa ma simt asa… Imi spui ca iti pasa, dupa care incepi sa ma ignori. Imi spui ca ma iubesti, iar numai din cauza unei.. chestii nu mai vorbesti cu mine. Nu inteleg de ce imi mai pasa..

 Si tu ! Tu…da,tu…trebuie sa suferi. Si toata viata vei avea in suflet ceva ce te va intrista, si vei plange,iar si iar…pana la nesfarsit. Ti minte Nicaieri-ul ? Acolo o sa ajungi intr-un final, si o sa te doara. O sa iti aduci aminte totul, momentele fericite, momentele in care plangeai prosteste fara niciun motiv.. Uita-te in gol in continuare. Traieste viata asa cum o vezi, cum vrei TU sa o vezi.

Iar tu, tu ma chinui ! Ma acuzi pe mine ca nu imi pasa cand de fapt.. .. nu conteaza. Ma enervezi. De fapt nu tu, ma enerveaza faptul ca atunci cand sunt cu tine uit de tot. Suntem in lumea noastra, parca .. in desene. Cu o gigantica raza de protectie albastra, sub care nimic nu ne poate rani. Uit ca maine e o noua zi, uit ca .. zapada e rece. Uit cum trece timpul. . . care in acelasi timp, parca sta pe loc.

 ……………………………………………………………………….

Am vrut sa uit , sa las totul
Dar pentru dragoste nu am gasit antidotul
Iubirea ta , m-a intepat cu venin
Acum a inceput sa piara, dar incerc s-o mai tin
Nu pot sa cred, ca se poate termina
Nu vreau sa aud ca dragostea se va evapora
Vreau sa cred ca vei fi doar langa mine
Dar stiu ca-i doar un vis si ca nu va fi prea bine
Incerc sa-mi imaginez cum ar fi viata fara tine
Dar imi vine in minte doar o poza cu sute de ghilotine
Oare de ce imi imaginez singuratatea ca pe o moarte
Agonia ma cuprinde si nu o pot da la o parte
Vreau sa stiu ca daca am sa mor tu vei fi bine
Sa ma uit de sus la tine sa te vad in fericire
Si sa sti ca mereu te voi proteja
Si niciodata, iubirea mea pentru tine, nu va disparea!

Poezie de Derron [Alin] , aka bro’ ., pentru Simona ❤

# Ahvie

One Response to “(NE)simtirea nimicului.”

  1. mersi mult surioara pentru post >:D<

Leave a Reply

