Super-awesome

Exact asa ma face sa ma simt ignoranta de care ati dat dovada.

Lucrurile pe care ai vrea sa le stii, o sa le aflii la momentul potrivit.

M-ai facut sa ma simt inutila, sa ma simt folosita. Asta vroiai ? Acum te simti mai bine ca stii ce simt?

Am intrat in viata ta ca o fantoma si tot asa am iesit. Acum sunt o fantoma a trecutului, sunt ceva ce ai pierdut si nu vei mai avea. Nu m-am impus destul de tare asa cum planuiai tu ? Sau parerea mea de sine te-a facut sa schimbi totul ?

Cine sunt eu pentru tine ? Stiu deja. Sunt nimic din nou, sunt ceea ce in timp ai devenit si tu.

Dar stii ceva? Poate tie iti place.

Sincer.. mie nu. Nu imi place modul in care ai facut totul, felul in care ai procedat de am ajuns la asta. Parca preferai sa spui totul in fata, ai uitat ? Trebuie sa iti aduc aminte.. trebuie sa iti aduc aminte tot ce mi-ai spus. Tu cum te-ai simti daca ai stii ca ai fost tradat [ca pana la urma, tradare e ] de cei la care chiar tineai ? Bine, poate nu extrem de tare, dar totusi tineai. HUH ?!

Te astepti ca EU sa ma intorc ? NU. Nu o sa ma convingi si nimic nu o sa ma faca sa ma intorc acolo. Pastrati ce ati ales, SWEETIES ! =|

# Ahvie. ❤

Leave a Reply

