Postul-fara-titlu.

Iar ma simt oribil. Da, ce inceput fantastic.

Si de parca nu ar fi de ajuns, a mai venit “ceva”, acel ceva care m-a facut sa ma simt mai rau de atat. Nici nu stiu ce simt, nu stiu ce vreau.

Cine m-a pus sa deschid folderul ala ? CINE ?

Eu. De ce ? Ca sa imi aduc aminte prin ce am trecut, ca sa o pot lua de la capat.. nici 3 luni nu au trecut de atunci. Nu mai suport. Trebuia sa fac eu ceva. . ca de obicei.

“Forever and always <3”.. nu vreau sa mai aud asta niciodata, cat voi trai. Nu.. nu vreau sa o aud.

A trebui sa arunce totul intr-un cos in care urma sa se adune mai multe. De asta nu vreau sa cresc. Pentru ce? Ca sa vad cum totul se spulbera in ochii mei ? Cum dispar toate si iar raman eu..

Trebuie sa invat sa traiesc intr-o lume fara tine.. trebuie sa fac asta.

Poate o sa mai vorbim, poate…

Sau nu. Iluzia trebuie sa dispara, sa presupun ca totul a fost in mintea mea. dar nu. NU DISPARE !

… F&A.

Leave a Reply

