Postul cu Poze..

Ce ne inspira pozele? Mie, multe. Sunt atat de melancolice ca si gandurile mele.

Vine vara. Abia astept sa ies cu orele pe afara si sa .. gasesc ceva de facut.

vara.. Nu vreau sa cresc. Nu vreau sa vad si sa simt cum timpul trece pe langa mine si lasa totul in urma.

Dar trebuie sa le lasam in urma asa cum ne lasa si ele pe noi. Incerc sa trec peste. Poate ca se vede asta, dar ma chinui sa fac fata. Nu imi place cum si ce sunt.

Iar incep sa aberez.  Da…  asa cum fac in ultima vreme.

Cred ca ceva o sa se schimbe in curand. Poate o sa ma cred altfel, pentru ca vreau sa uit tot ce s-a intamplat in anii care doar ce au trecut.. tot. Tot ce m’a suparat.. tot ce m-a facut sa ma schimb.

[Wow.. un post care nu e melancolic.] ~ da.. poate ca e. Dar pot sa spun ca incepe sa nu imi mai pese.

Si ce daca suferi ? Ti se pare ca daca imi zici mie te pot ajuta cu ceva? Ti se pare ca Tu, interiorul meu, poti face ceva sa ma schimbi ? Tot cum vreau eu o sa fiu, pana cand vreau.

Vreau ! Da.. iar vreau ! Vreau din nou !

Ce vreau ? ..

Vreau sa fiu asa cum eram inainte. Asa cum sunt azi. De ce sunt atat de fericita azi ? Poate pentru ca am descoperit intr-un final cat de bine e sa nu te gandesti la ce nu trebuie.

Pe cine incerc sa pacalesc ? Pe mine insumi. Da, ma gandesc ca asta e singura cale de a nu ma pierde in drumul spre Nicaieri.

Innebunesc de-a dreptu’. Cand sunt fericita, totusi sa simt suparata. Cand sunt suparata, ma gandesc ca .. de fapt nici nu am motive sa fiu asa. [Mint. Am destule. Mici si neimportante.] .. si-mi pasa.

Sunt o frunza ratacita in mijlocul unei vii imense. Nu stiu ce vreau, nu stiu ce gandesc.

Cine sunt eu ?! Si de ce ai pus cantecul asta ? Stii ca il urasc. Scoate-l din mintea mea. Din capul meu. Fa-l sa dispara. Te rog !

Si uite ca ziceam ca las melancolismele mai departe azi. Vezi ? Nu reusesc. Dar incerc.

# Ahvie.

Leave a Reply

