Alandala.

Vreau ! Ce vreau ? Nici eu nu stiu. Poti sa imi spui tu ? Nu cred. :]

Si tot raman la intrebarea mea : De ce imi pasa?! . Nu mai suport .. “păsarea” asta ma face sa imi pierd mintile de tot.

Vreau sa uit de tot si de toate si viata mea sa fie aruncata intr-un cos, impreuna cu toate momentele de singuratate, toate momentele care m’au facut sa ma simt ca acum si care mi-au schimbat viata. Da, asta au facut. Niste prostii !

Muzica mi-a ramas. De ce unii pot exprima ce simt atat de bine?  Versurile parca ar fi rupte fix din inima mea..

Nu ma simt singura. Ba da. Dar nu ar trebui. Am destui langa mine care sa am faca sa ma simt mai bine. De ce nu reuseste nimeni ? Sunt persoane minunate aici, acolo, dar eu nu. Nu am nimic care sa ma deosebeasca de restu’. Poate negativismul meu. Poate faptul ca imi pasa de ce nu trebuie si pentru ca intotdeauna ma indragostesc de cine nu trebuie. Vreau sa scap de asta. Vreau sa scap de sentimentul ca e vina mea si ca totul e din vina mea.

Stiu ca se poate mai rau. Stiu ca probabil [de fapt ce probabil ? SIGUR !] nimic nu e cum si ce pare. Totul dispare intr-un negru interminabil. Ba nu, albastru ! Da, albastrul infinit.. in care toti se pierd in cautarea fericirii.

Se pierd in drumul spre Nicaieri, orasul viselor si al sperantelor, de unde numai cei curajosi se intorc.  Orasul care, in lungul drum spre el, sunt multe accidente. Accidente carora nu multi le pot face fata.

Poate nici eu nu o sa fac fata. Cred ca iubesc si urasc in acelasi timp. Asta e clar. Nu mai suport. Da, iar.

xo Ahvie.

Leave a Reply

