Pentru ce ?

Pentru ce am irosit atata timp ? Atatea ganduri.. atatea sentimente ?

Ca sa vad acum ca de fapt avea sa se termine mai curand decat am crezut vreodata. Poate o sa te intorci, poate o sa reusesti sa iti ceri iertare si totul se va rezolva. Dar poate ca nu. Poate iti vei vedea de viata ta care va fi mai buna fara noi, fara mine. Odata insemnam totul pentru tine, si uita-te acum.

De ce ? Pentru ca te-ai saturat de tot si toate. Nu mai suporti nimic, nu mai vrei nimic.

Toti acesti ani .. crezi ca vor fi maturati intr-o clipa si ca vom da totul uitarii ? NU. Vor fi maturati de o matura rara, aspra, care va lasa cate un pic in urma. Asta o sa se intample.

Si parca nu ar fi fost destul, ajung din nou sa cred numai ce e rau, si sa gandesc ca nu merit sa traiesc, ca oricum nu ma iubeste nimeni si nimanui nu ii pasa. Poate ca tie iti pasa.

ARATA-MI !

Arata-mi ca ma iubesti !

Arata-mi cat de mult tii la mine !

Intoarce-te !

Nu stiu ce voi face fara tine..

# Ahvie.

Leave a Reply

