Better than drugs

Stiu ca scriu toate astea degeaba.. imi trebuie doar un loc unde sa imi pot impartasi toate gandurile, nu si secretele, o oarecare masura totusi. Nu as vrea sa stie cineva totul despre mine pentru ca altfel as deveni o alta piesa intr-un joc al mintii, o persoana complicata, aparuta in plus in viata unora.

As vrea sa stiu cum sa reactionez la anumite lucruri care mai tarziu vor stabili restul existentei mele pe acest pamant. Poate exagerez, dar chiar si cele mai mici lucruri par sa conteze. [O sa iti dai seama daca zic de tine.. ] Momentele petrecute impreuna, nu cu mine.. , par sa dureze o vesnicie iar lucrurile pe care mi le spui inseamna extrem de mult pentru mine, o anumita perioada, dupa care incep sa ma gandesc la ce e mai rau. Poate nu sunt toate asa cum le vad eu, poate da, poate sunt fraiera sau oricum vrei tu sa imi spui, dar nu cred ca voi inceta sa gandesc asa daca nu se intampla nimic.

Da, propozitii fara sens.

Dar oricum nu imi mai pasa. Deloc.

.. sau poate ca da.

.. o sa stii.. o sa stiu. vedem noi.

xo Ahvie.

Leave a Reply

