Words, Hands, Heart.

Daca as putea imbratisa lumea asta intreaga, as strange-o atat de tare incat inauntru sa dispara toti si sa ramanem doar noi. Da, noi doi : eu si tu. Ai vrea ?

Nu o sa dureze mult, muzica e data la maxim in mintile noastre.. doar cantecul asta si gata. O sa iti caut stralucirea ochilor in intuneric, sa ma tina acolo pentru totdeauna. Iar cand totul moare in timpul ultimului rasarit de soare, noi o sa stam impreuna fara sa ne speriem de el.  Spune-mi, promite-mi ca o sa fi langa mine mereu, ca o sa ma tii in brate, cu ochii inchisi, iar cand spatiul si timpul vor disparea imi vei spune.

Sunt doar visele mele.. e ceea ce e in mintea mea de mult timp. Se spulbera oricum cand ajung sa ia contact cu lumea in care traim, in care niciun vis nu va deveni realitate, atat timp cat gresesti.

As vrea sa pot fi altcineva, as vrea sa ma pot vedea langa tine. Imi doresc sa fi fost ceva in interiorul meu care sa te pastreze langa mine, si sa iti spuna ce simt cu adevarat. Vreau sa stiu daca mai pot fi pentru tine ce am fost inainte : cineva care nu te gandeai ca te poate rani. Cineva care nu isi putea incalca promisiunea..

Regret. Da, o spun inca o data. Regret tot ce am facut de cand te-am cunoscut.

Dar degeaba, e prea tarziu. Nu o sa se schimbe nimic in urma acestui post stupid pe care il scriu. NU, NIMIC.

xo Ahvie.

One Response to “Words, Hands, Heart.”

  1. Anonimus941304 Says:

    Inca un suflet clocotitor de idei sji pasiuni ce cauta absolutul intr-o lume in care oamenii de rand au stomacul in asha fel incat poate digera sji oua clocite, punand accent pe tot ce e material sji mai putzin pe ce e sufletesc,intr-o tzara in care furatul sji casatoria cu un om ce-i bate moartea la usha in timp ce tu ai avea viatza inainte este la moda.
    Un om superior care se inaltza deasupra societatii , a oamenilor care nu pot simtzii ce e pur ,inocent sji angelic ,tratandu-l ca pe un demon de rand cu sufletul gol sji manipulabil care nu simte dragostea in mod absolut.
    O poezie trista de dragoste, boema sji plina de sentimente depline intr-un volum de poezii goale sji fara sens.
    O floare frumoasa intr-o gradina de buruieni……buruieni ce treptat treptat sug viatza sji frumusetzea frumoasei flori…..nestiind ca floarea va fii pana la sfarsitul timpurilor frumoasa sji parfumata.

    Un om care intreaba:
    “Dragoste, dureros de dulce”,
    De ce ma ocolesti?
    Poate ne vom intalnii candva in viatza sau dupa ea straine , intr-o strada intunecata la o ora tarzie in noapte ….. asteptand sfarsitul timpurilor alaturi de aceleashi suflete neintzelese sji unice.

    Poeziile mele n-au sens dar au….la fel sji tu.
    Peace!!!

Leave a Reply

