Platinum Love Songs

Da, titlu insiprat. :]

Nu stiu ce sa mai fac, sa cred, sa gandesc. Simt cum ceva in interiorul meu ia carma si imi conduce sufletul pe mari straine.. ratacindu-l in vise spulberate.

Vrea sa se joace cu mintea mea, sa o innebuneasca de tot, sa o faca sa tipe de durere nestiind ce sa faca. Da, toate astea sunt cuvinte fara sens.

Poate imi e doar frica sa nu pierd ceea ce am.. sa nu pierd din nou ceea la ce tin cu adevarat. Ma gandesc ca daca nu as fi facut ce ..am “reusit” sa fac, poate nu as fi ajuns sa fiu asa acum. Poate nu ar mai fi fost fiinte care sa imi spuna : ‘stii, se poate si mai rau ! ‘ . OK ! Si ? Ti se pare ca imi pasa de altii ? Am destule chestii in cap, destule lucruri la care sa ma gandesc si pe care trebuie sa le rezolv. Si sa fiu egoista, da, in avantajul meu. Dar imi pasa. Totusi imi pasa.

xo Ahvie.

Leave a Reply

